השירותים שלנו: הקלדת ספרים הקלדת דוחות חקירה הקלדת חומר רפואי הקלדת נוסחאות מתמטיות הקלדת חומר משפטי הקלדה מכתבי יד הקלדה בעברית הקלדה באנגלית הקלדה ברוסית הזנת תכנים הזנת תוכן לאתר הזנת תוכן לאתרי אינטרנט הזנת תוכן באנגלית הזנת תוכן בעברית הזנת תוכן ברוסית
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקלדת נוסחאות מתמטיות​

חברת דוקלינקס מספקת מענה מקצועי ואיכותי לכל שירותי ההקלדה, התמלול והזנת התוכן. אנחנו מתמחים במגוון רחב של שירותי הקלדה על ידי צוות מיומן ומסור, בין היתר אנו מציעים שירות הקלדת נוסחאות מתמטיות במחיר אטרקטיבי ושווה לכל כיס.

חשוב להדגיש כי הקלדה של נוסחאות וחישובים מתמטיים בוורד או במעבד תמלילים אחר מחייבת ידע ודיוק, זו אינה עבודה קלה ויש לשלוט בכל הפונקציות והאפשרויות הקיימות במעבדי התמלילים המוכרים בשוק. 

כדי להבין את מורכבות העבודה אנחנו ממליצים לכם לנסות להקליד נוסחאות מתמטיות בוורד, וכך תבינו כי הקלדת ביטוי מתמטי מורכב כמו משוואות, אלגוריתמים, אינטגרלים, פונקציות וכו' היא משימה מתישה וקשה שעדיף להשאיר לצוות המיומן שלנו.

תוכן עניינים

מה זה בדיוק הקלדת נוסחאות מתמטיות?

לצורך המחשת הנושא אנו מציבים בפניכם אתגר, נסו להקליד את אחת הנוסחאות המתמטיות בתוך השורה שלפניכם:

(a-b)² = a² – 2ab + b²

(a+b)² = a² + 2ab + b²

ואז תבינו גם אתם מדוע שירות הקלדת נוסחאות מתמטיות הוא מצרך מבוקש בקרב לקוחות רבים, למשל חוקרים באקדמיה, מדענים, חברות הייטק, מהנדסים, אדריכלים, פיזיקאים, רואי חשבון וכמובן סטודנטים הנדרשים להגיש עבודות הכוללות טבלאות, נוסחאות מתמטיות וכדומה. 

הקלדת נוסחאות מתמטיות בטקסטים שונים דורשת ידע מתקדם במעבדי תמלילים, ואין מקום לטעויות הקלדה מאחר וכל פסיק במשוואה או בנוסחה המתמטית חייב להיות במקומו. כדאי לדעת כי ניסיון להקליד לבד את הנוסחאות המתמטיות לרוב מוביל לתסכול רב בגלל הקושי להכניס את הנוסחה בלי לקטוע את הטקסט ובלי לגרום למסמך להיות מבולגן ובלתי קריא ומובן.

שירות הקלדת נוסחאות מתמטיות מחייב עבודה יסודית בדיוק גבוה, לכן נדרשת מיומנות הקלדה שאין לרוב האנשים, כולל פקידות המתמחות במעבדי תמלילים ובהקלדה מהירה יחסית. גם הסטודנטים ואנשי האקדמיה מתקשים להכין טקסטים הכוללים נוסחאות מתמטיות, טבלאות, גרפים ומספרים, וכאשר צריכים להקליד מהר ולהכין קובץ בפורמט מסוים לפי דרישה וצורך – כדאי להזמין את העבודה דרכנו.

מהם היתרונות של שירות הקלדת נוסחאות מתמטיות על ידי קלדנים/ות?

שירות הקלדת נוסחאות מתמטיות על ידי הצוות המיומן של חברת דוקלינקס מיועד לכל הלקוחות, אנו מתחייבים לעבודה מהירה, מדויקת ואיכותית, במחיר המשתלם ביותר.

יתרונות השירות דרכנו הם:

אנו מתחייבים ללוח זמנים קצר במיוחד, הצוות המיומן שלנו מקליד במהירות ובדיוק רב, ללא שגיאות וללא טעויות הקלדה.

אנו מספקים טקסטים בפורמטים המוכרים והפופולריים, ובהתאמה מושלמת לדרישות מיוחדות מצד הלקוח, כולל אפשרות להקלדת הטקסט והנוסחאות בכלים מתקדמים כמו LyX.

אנו מספקים שירות ללקוחות בכל הארץ, מדן בצפון ועד אילת בדרום. יש אפשרות להקליד את הטקסטים והנוסחאות המתמטיות אצלנו במשרד או בבית הלקוח, על פי דרישה והנוחיות שלכם.

הקלדת טקסטים עם נוסחאות דורשת ידע וניסיון שאין למתחרים, הצוות שלנו מתמחה בטקסטים מורכבים, כולל טקסטים המכילים נוסחאות, גרפים, אינטגרלים ועוד.

כחברה מובילה בתחום ההקלדה והזנת התוכן אנו מציעים מחירים אטרקטיביים לכל הלקוחות, גם בעת הקלדת טקסטים מורכבים עם נוסחאות מתמטיות, גרפים שונים וכו'.

נשמח להציג בפניכם טקסטים הכוללים נוסחאות מתמטיות שהצוות המקצועי שלנו הקליד, וכמובן שנשמח לשלוח אליכם מכתבי המלצה רלוונטיים.

טיפים בנושא הקלדת נוסחאות וחישובים מתמטיים

מומלץ להכין את החומר מראש ובצורה מאורגנת, עם הערות לגבי מיקום הנוסחאות בטקסט ומידע חשוב נוסף. את החומר אפשר לשלוח אלינו במייל ובדרכים נוספות, אנו נספור מילים ותווים באמצעות תוכנה מיוחדת ונכין הצעת מחיר מיידית.

מומלץ להזמין שירות הקלדת נוסחאות מתמטיות רק מחברה מקצועית, אמינה ודיסקרטית – לכן הבחירה בנו מבטיחה לכם שירות מהיר ומקצועי במחיר המשתלם ביותר בארץ.

כמה עולה הקלדת נוסחאות מתמטיות?

המחיר של שירותי הקלדה מחושב בדרך כלל לפי מספר תווים, לעיתים נכין הצעת מחיר לפי עמוד או לפי שעת עבודה. יודגש כי עלות ההקלדה של טקסטים עם נוסחאות מתמטיות לרוב יקר יותר בגלל מורכבות העבודה והזמן הנדרש להשלמת הטקסט באופן מדויק ומקצועי.

באופן כללי, על הקלדה של טקסטים רגילים אנו גובים 60-30 ₪ ל-2,000 תווים (כולל רווחים). נשלח לכם הצעת מחיר מסודרת מיד לאחר שנקבל את החומר ונוכל לבדוק את מורכבות העבודה ומשך הזמן שנדרש לבצעה.

למידע נוסף ולהזמנת שירות הקלדת נוסחאות מתמטיות התקשרו עכשיו או מלאו פרטים בטופס ליצירת קשר ותוך זמן קצר נשלח לכם הצעת מחיר, וכמובן שנבצע את העבודה במהירות, בדיוק רב ובמחיר הוגן ותחרותי.

מאמרים בנושא:

השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית!

ונחזור אליך במהירות שיא!
שליחת חומרים להקלדה