השירותים שלנו: הקלדת ספרים הקלדת דוחות חקירה הקלדת חומר רפואי הקלדת נוסחאות מתמטיות הקלדת חומר משפטי הקלדה מכתבי יד הקלדה בעברית הקלדה באנגלית הקלדה ברוסית הזנת תכנים הזנת תוכן לאתר הזנת תוכן לאתרי אינטרנט הזנת תוכן באנגלית הזנת תוכן בעברית הזנת תוכן ברוסית
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה הזנת תוכן?

מה זה הזנת תוכן
כפי שכל אחד אשר עובד באינטרנט יודע, התוכן הוא המלך. אנחנו לא יכולים בלעדיו. אם אנחנו רוצים להחזיק אתר אינטרנט איכותי, כזה שישרת את הגולשים אשר מגיעים אליו, כזה שיספק להם את המידע הרלוונטי עבורם, כך שהם יוכלו להיעזר בו, להשתמש בו לצרכים שלהם ולחזור אל האתר שלנו שוב, אנחנו צריכים לספק להם תוכן איכותי, רלוונטי ועדכני.
תוכן עניינים

באופן טבעי, זה לא מספיק רק לכתוב תוכן, אלא אנחנו גם צריכים להזין אותו אל האתר. אחרת הוא יישאר בקבצי וורד או קבצים אחרים במחשב, ולא יעשה בהם שום שימוש. על כן, אנחנו צריכים להעסיק גורם מקצועי שמתמחה בנושא של הזנת תוכן.

מה זה הזנת תוכן

כפי שאנחנו יכולים להבין, המשמעות של שירותי הזנת תוכן, הוא לקחת את כל המסמכים,בין אם מדובר בטקסטים כתובים, תמונות, מצגות או כל פרט אחר, ולהזין אותו אל האתר המיועד. יש לעשות זאת בהתאם למבנה של האתר ולצרכים שלו. 

הזנת תוכן לאתר אינטרנט צריכה להתבצע באופן קבוע, לעיתים אפילו באופן יומיומי, תלוי כמובן בסוג האתר ובסוג התוכן המוזן אליו. אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של אתרי אינטרנט ובכל אחד מהם, תהליך הזנת תכנים יתבצע באופן שונה. 

חשוב לציין עוד, הזנת תוכן לאתרי אינטרנט מתבסס גם על פי המערכת עליה מותקן האתר. בין היתר, ניתן למצוא מערכות וורדפרס אשר דומות במבנה שלהן ובנויות למשל כמערכת בלוגים, לעומת  זאת אפשר למצוא מערכות ייחודיות של חברות שבונות באופן ספציפי ומדויק עבור הלקוחות שלהן, מערכות ניהול לצורך הזנת תוכן באינטרנט.

הזנת תוכן לאתר אינטרנט

הזנת תוכן לאתרי אינטרנט, מתבצעת כאמור על פי המבנה האתר, אך ברוב המקרים היא אמורה להתבצע באופן רחב ולכלול מספר חלקים. בראש ובראשונה הזנת המאמר עצמו, כאשר יש לחלק אותו לפסקאות, להדגיש כותרות, וכן לקשר מילות ביטוי לאתרים חיצוניים או לעמודים פנימיים באתר. 

מעבר לכך, הרי שיש גם לציין התיאור של העמוד, על מנת שגוגל יוכל לקרוא אותו, יש לציין ביטויים ייחודים שישמשו כתגיות לחיפוש באתר, צריך גם לשייך את העמוד לקטגוריה מסוימת, במידה ניתן וצריך, אז יש גם להוסיף תמונות וסרטונים בעמוד. 

כל התהליך של הזנת תכנים חייב להתבצע באופן מקצועי ומסודר, זאת על מנת שהגולש אשר נכנס לאתר לקרוא את המאמר, יוכל למצוא אותו בצורה קלה פשוטה ונוחה, וכמובן יוכל לקרוא אותו ללא שום בעיה.

הזנת תוכן לאתר

כשאנחנו שואלים מה זה הזנת תוכן, אז מעבר למה שציינו, צריך להבין את המשמעות של פעולה זו, כלומר להבין מה זה אומר הזנת תוכן לאתר אינטרנט. אנחנו מקבלים את האתר ריק כמעט לגמרי, להוציא דברים מסוימים אשר קשורים למבנה ולעיצוב שלו. 

על מנת שנוכל למשוך אליו גולשים, לייצר טראפיק ולקדם את האתר בגוגל, אנחנו חייבים לייצר תוכן איתו ולפרסם אותו באתר. אחרת איש לא ידע עליו, איש לא ירצה להיכנס אליו, וגוגל בוודאי לא ירצה לקדם אותו. 

הזנת תוכן לאתרים מתבססת על הרעיון שאנחנו אמורים להציע לגולשים שלנו תוכן איכותי, אטרקטיבי, אחרת לא יהיה בו שימוש. לכן, אנחנו צריכים לא רק לכתוב תוכן איכותי ולא רק להזין אותו לאתר, אלא גם לעשות זאת בצורה נכונה, באופן מסודר, יפה וברור, ועלינו גם לבדוק את התוצאה הסופית, כלומר כיצד התוכן מופיע באתר, איך הוא נראה בעיניי הגולש.

שירותי הזנת תוכן

בעיקרון, מרבית האתרים מעסיקים גורם פנימי שמזין את התוכן עבורם. מדובר בעובד שעוסק בכתיבה או בפעולות לוגיסטיות שונות באתר, על כן הוא גם מזין אותו. אך אם מדובר בכמויות גדולות של תוכן ואם מדובר בחברה שיכולה להרשות לעצמה מבחינה כלכלית, אז עדיף לשכור חברה חיצונית שתספק שירותי הזנת תוכן. 

שירותים אלו ניתנים על ידי חברות חיצוניות שלומדות לעבוד עם מערכת הניהול של האתר, לומדות כיצד האתר בנוי ומעוצב, איך המאמרים ותכנים אחרים אמורים להיות מוצגים בו, ובאופן כזה אפשר להזין לתוכו את התוכן, כך שכל מי שנכנס לאתר יהנה ממנו. 

צריך לציין עוד, שירותי הזנת תוכן אינם שירותים כלליים, סטנדרטיים של הזנת מאמר וזהו. לא פעם נדרשות פעולות שונות וייחודיות, כמו למשל, הזנת תמונות או סרטונים, אז יש צורך לסדר אותם באופן שיתאימו למבנה של האתר ויהיה ניתן ליהנות מתצוגה אטרקטיבית.

הזנת תוכן באינטרנט

השאלה הנשאלת לא פעם היא, מתי יש לבצע הזנת תוכן באינטרנט. כאמור, ישנם אתרים שתידרש הזנת תוכן יומיומית, בין אם זה אתר חדשות, אתר מכירות או אתרים אחרים שמספקים מידע רלוונטי ורציני לגולשים. 

יחד עם זאת, ישנם אתרים אשר מספקים מידע לא על בסיס יומיומי, ואז ניתן לבצע את תהליך הזנת התוכן גם לעיתים רחוקות יותר. הכל שאלה, לשם מה משמש האתר, איזו פונקציה התוכן משמשת, וכמובן מה היכולות הכלכליות והמעשיות של בעלי האתר, בין אם זה מבחינת כתיבה ובין אם זה מבחינת שירותי הזנת תוכן.

השירותים שלנו

אנחנו בחברת דוקלינקס מספקים ללקוחות שלנו שירותי הזנת תוכן לאתרים על בסיס קבוע, בהתאם לדרישות ולצרכים שלהם. לרשותנו עומדים כל הכלים הנדרשים לשם כך, וכמובן אנשי מקצוע מובילים בתחום. יש לנו את היכולות לבצע את השירות על פי מה שמבקשים מאיתנו.

דברו איתנו

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום, ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא. אל תהססו לפנות בטלפון או דרך טופס צור קשר באתר האינטרנט שלנו. אנחנו כאן לרשותכם, מוכנים לענות על כל שאלה וכמובן לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית בתחום.

אהבת את המאמר?
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בדוא"ל
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בוואטסאפ

מאמרים מומלצים

השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית!

ונחזור אליך במהירות שיא!
שליחת חומרים להקלדה