השירותים שלנו: הקלדת ספרים הקלדת דוחות חקירה הקלדת חומר רפואי הקלדת נוסחאות מתמטיות הקלדת חומר משפטי הקלדה מכתבי יד הקלדה בעברית הקלדה באנגלית הקלדה ברוסית הזנת תכנים הזנת תוכן לאתר הזנת תוכן לאתרי אינטרנט הזנת תוכן באנגלית הזנת תוכן בעברית הזנת תוכן ברוסית
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו ההבדל בין קלדנות להקלדה?

מהו ההבדל בין קלדנות להקלדה
לא פעם, אנחנו יכולים לראות במודעות דרושים, דרישה לעובדים שמתמחים בתחום של קלדנות, לעומת זאת הרבה פעמים עומדת דרישה ליכולות הקלדה כאלה ואחרות. אנשים רבים נוטים להתבלבל ולחשוב שזה אותו הדבר.
תוכן עניינים

על פניו זה באמת הגיוני, מאחר ושתי המילים דומות. אך זה לא מדויק, שכן כפי שנוכל לראות מיד, קיים הבדל בין קלדנות לבין הקלדה. לכן גם שתי הדרישות מופיעות לא פעם בנפרד.

צריך לומר, לא בכל פעם כשיש צורך ביכולות הקלדה גבוהות, זה בהכרח אומר שיש צורך לדעת כיצד לבצע עבודת קלדנות. קיים פער מסוים בין שני המושגים ולכן לא בהכרח נגלה שאם רוצים לעסוק בקלדנות צריך גם לעשות בהקלדה.

שירותי קלדנות

בעיקרון, שירותי קלדנות מתייחסים לאנשים שאמורים לבצע הקלדות בזמן אמת. למשל, מעסיקים רבים מגייסים עובדים שיוכלו לבצע שירותי קלדנות בזמן שהם מכתיבים להם מסמכים כאלה ואחרים. זאת על מנת שהם לא יצטרכו לבצע את הפעולה בעצמם. אנחנו יכולים לראות את זה בלא מעט סרטים ותוכניות טלוויזיה, כיצד יש מי שמכתיב, ויש מי שמקליד בזמן אמת את כל מה שנאמר לו.

חשוב להדגיש עוד, הרבה פעמים שירותי קלדנות מיועדים לצרכים רחבים יותר, למשל בעולם המשפט, שירותים דיפלומטיים, שירותי ממשלה ועוד. מדובר על דברים שחייבים לשם כך אנשי מקצוע שיודעים להקליד מהר, ללא טעויות, אך חשוב לא פחות, יודעים לעשות את זה כאשר הם מקשיבים לדבר מסוים אותו הם צריכים להקליד. 

שירותי קלדנות, כאמור, אינם בהכרח קשורים לתחום של שירותי הקלדה, כפי שנוכל לראות מיד. מה שכן, הרבה פעמים מי שמבצע שירות מסוג זה, צריך לדעת להקליד לא רק בעברית אלא גם בשפות אחרות. למשל, הוא צריך להיות מסוגל לספק שירותי קלדנות ברוסית, אנגלית ושפות נוספות על פי הדרישה. זאת אומרת, שעליו להיות מסוגל להקשיב, להבין ולהקליד את מה שהתבקש.

שירותי הקלדה

להבדיל משירותי קלדנות, הרי שירותי הקלדה מיועדים למקרים בהם צריך להקליד מסמכים, תכנים, גם אם במגבלות זמן, הרי שהוא הרבה יותר רחב, ולא מצומצם. למשל, אם נניח אנחנו נשכרים לבצע עבודה עבור רופא, רואה חשבון, עורך דין או כל גורם אחר. אז נקבל מהם את החומרים ונבצע את השירות אצלנו בבית או בעסק, בזמן החופשי שלנו על פי הדד ליין שקבענו איתם. זה לא מתבצע בהכרח בזמן אמת.

חשוב להבהיר, גם שירותי הקלדה, באופן טבעי ניתנים בשפות שונות, בין אם מדובר בשירותי הקלדה בעברית, שירותי הקלדה ברוסית, שירותי הקלדה באנגלית ועוד. במקרים אלו, אנחנו צריכים לקרוא את המסמך ולהבין במה מדובר ובהתאם לכך לבצע את ההקלדה בצורה נכונה ומקצועית. בסופו של דבר יהיה מי שיקבל את המסמך המוקלד, בין אם הוא יופיע בקובץ או באתר אינטרנט. 

חשוב להבהיר עוד נקודה, הרבה פעמים שירותי הקלדה מתבצעים על פי כתבי יד. למשל, אנחנו מקבלים מכתבים וצריכים להקליד את מה שכתוב עליהם, בשביל שנוכל בסופו של דבר, להציג אותם על מסמך ממוחשב, כך יהיה הרבה יותר נוח ופשוט לקרוא את מה שכתוב במסמך.

הקלדה מהירה

בשני המקרים, שירותי קלדנות וכן שירותי הקלדה, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לבצע הקלדה מהירה. זאת אומרת, אנחנו צריכים להיות מסוגלים להקליד כמות גדולה של מילים, ללא טעויות ובלי שגיאות, בזמן קצר יחסית. כך אנחנו נוכל לספק שירות מקצועי, איכותי, מהיר ויעיל למי ששוכר את השירות שלנו. 

עלינו להתאמן על כך, וסביר להניח שעם הזמן, ככל שאנחנו נקליד יותר ונספק יותר שירותי הקלדה, כך סביר להניח מהירות ההקלדה שלנו תגדל, ונוכל לספק שירותים נרחבים יותר בתחום זה ובתחום של שירותי קלדנות.

הקלדה בעברית

על פניו, מדובר בתחום השירות הפשוט ביותר עבור דוברי עברית. אנחנו לא צריכים לעבוד קשה מדי בשביל להבין מה אנחנו מקלידים ומה בדיוק אומרת כל מילה ומילה. יחד עם זאת, אנחנו צריכים להבין את ההקשרים, ועלינו לקחת בחשבון שהרבה פעמים יש מילים שהן ארוכות, מסובכות ומורכבות. 

לכן, עלינו לדעת כיצד לאיית אותן, בין אם מדובר במילים מהשפה העברית ובין אם מדובר בתרגום של מילה לועזית, דבר שיכול לקרות כמובן גם בתחום הרפואה, המשפט ובתחומים רבים אחרים. עלינו להקפיד ולשים לב לכך, בשביל שנוכל להציג מסמך מוקלד בצורה נכונה ללא שום שגיאה.

הקלדה מכתבי יד

אחד התחומים החשובים ביותר בתחום הקלדנות, היא הקלדה מכתבי יד. מדובר על שירות שניתן על ידי אנשי מקצוע מנוסים שמסוגלים לקרוא את המסמך, להבין בדיוק מה נכתב בו, ולהקליד אותו על המחשב. 

חשוב לקרוא את המסמך היטב, בין אם הוא מכתב או כל מסמך אחר, על מנת שנוכל בסופו של דבר להבין מה כתוב, וחשוב לא פחות, להבין את ההקשרים שבין המשפטים, בין המילים, וכל מה שרלוונטי על מנת שנוכל להקליד מסמך בצורה נכונה ומקצועית.

השירותים שלנו

אנחנו בחברת דוקלינקס  מספקים ללקוחות שלנו מגוון רחב של שירותי הקלדה וכן שירותי קלדנות, בין אם מדובר בשירותים שמיועדים עבור רואי חשבון, רופאים, עורכי דין, קבלני בניין ועוד שורה ארוכה של בעלי מקצוע ואנשים בתחומים שונים, כולל לקוחות פרטיים. 

אנחנו מספקים שירותי הקלדה וכן שירותי קלדנות על פי דרישה, לא רק בעברית אלא גם ברוסית, אנגלית, ובשפות נוספות. הצוות שלנו מתמחה במתן שירות זה ואנחנו תמיד שמחים לעמוד לרשות הלקוחות שלנו.

דברו איתנו

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום בשביל לקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא וכן הצעת מחיר אטרקטיבית עבור שירותי קלדנות או שירותי הקלדה לכל צורך.

אהבת את המאמר?
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בדוא"ל
שיתוף בלינקדאין
שיתוף בוואטסאפ

מאמרים מומלצים

השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית!

ונחזור אליך במהירות שיא!
שליחת חומרים להקלדה